23 stycznia 2009

tekst + tłumaczenie: Giulia - Karolina


Wiem, że dużo osób poszukiwało zarówno tego tekstu, jak i tłumaczenia, więc oto jest, dzięki uprzejmości samego autora :)

Giulia - Karolina
album: Primul Pas
słowa: Marius Nedelcu
muzyka: Gabi Huiban








Verse 1:
When everybody's on the floor
Kiedy wszyscy są na parkiecie
I take a bag, I put them all
Biorę torbę, wkładam je wszystkie
I see the lights, I hear the sound
Widzę światła, słyszę dźwięk
I gotta take the back door
Muszę wybrać tylne wyjście
I run and hide, I have no time
Uciekam i chowam się, nie mam czasu
Outside the rain it starts to fall
Na zewnątrz zaczyna padać deszcz
Ignore the cold, ignore them all
Ignoruję zimno, ignoruję ich wszystkich
I'm gonna be a rich girl
Będę bogatą dziewczyną


Chorus:
Karolina-rolina
Tell me what have you done?
Powiedz mi, co zrobiłaś?
I don't know
Nie wiem
Why you always have to go
Dlaczego zawsze musisz uciekać
Karolina-rolina
Where are you gonna run?
Gdzie masz zamiar biec?
Don't you know?
Nie wiesz?
Your wanted picture is on every wall
Twój list gończy jest na każdej ścianie

Verse 2:
I check into a small hotel
Melduję się w małym hotelu
Turn off the lights and lock the door
Wyłączam światło i zamykam drzwi
I change my hair, I change my clothes
Zmieniam fryzurę, zmieniam ubrania
Got running shoes, sun glasses on
Sportowe buty, ciemne okulary
A fake ID, a brand new life
Fałszywy dowód, nowe życie
I'm ready now to hit the road
Jestem już gotowa żeby wyruszyć
Behind the wheel, I think of him
Za kółkiem, myślę o nim
But I still drive to Mexico
Ale wciąż jadę do Meksyku

Bridge:
Boy you know I meant to call you
Chłopcze, wiesz, że chciałam zadzwonić
To tell you that I love you
By powiedzieć że cię kocham
Bout my love I never was a liar
O mojej miłości nigdy nie kłamałam





tłumaczenie: Gossip
Zakaz kopiowania tekstu tłumaczeń na inne strony www, jeśli chcesz pokazać tłumaczenie, wstaw link do Bloga.



2 komentarze: