27 stycznia 2009

Dj Project & Giulia - Prima noapte



Prima noapte - Pierwsza noc

E prima ora din prima zi
Jest pierwsza godzina , pierwszego dnia
E greu fara tine nu pot minti
Jest ciężko bez Ciebie , nie potrafię kłamać
Tu ai fost totul si puteai fi
Byłeś wszystkim i mogłeś być
E prima vara din primul an
Jest pierwsze lato , pierwszego roku
Azi numai ploaia imi bate la geam
Dziś tylko deszcz puka mi w szybę
Si imi aminteste cat te iubeam
I przypomina mi jak Cię kochałam

Nu reusesc sa ma desprind
Nie potrafię się oderwać
E un univers care vrea sa ma sting
Jest wszechświat który chce mnie zgubić (zgasić,wykończyć)
Ma prinde teama si incep sa te strig
Łapie mnie obawa i zaczynam Cię wołać

Refren:
E prima noapte cand imi e frig
Jest pierwsza noc kiedy jest mi zimno
Bratele tale nu ma pot incalziii
Twoje ramiona nie moga mnie ogrzać
Un suflet rece eu nu pot iubiiii
Nie mogę kochać zimną duszą

tłumaczenie : phanti

Zakaz kopiowania tekstu tłumaczeń na inne strony www,
jeśli chcesz pokazać tłumaczenie, wstaw link do Bloga.

2 komentarze: