07 maja 2009

RoMuzyka prezentuje: Alexandra & Alec




Jeśli jak dotąd nie zainteresował Was żaden z wykonawców o których piszemy, sądzę, że tym razem mamy coś dla Was :) Od dawna zabieram się za napisanie o tym duecie, który zachwycił mnie wprost niesamowicie odkąd obejrzałam wspomniany przez Shadow koncert Unplugged w którym towarzyszyli Mariusowi Nedelcu.

Alexandra i Alec znają się od czterech lat, od roku są parą i wspólnie tworzą muzykę. W roku 2008 zajęli trzecie miejsce w konkursie Battle Of Songs z piosenką "Asculta-ma" ("Wysłuchaj mnie") i od tego czasu zrobiło się o nich głośno.
Aktualnie są w trakcie przygotowywania studyjnego albumu ze swoimi piosenkami :)

To tak bardzo pokrótce, bo sądzę, że nie fakty są tu najważniejsze, a muzyka, którą tworzą: poniżej zapraszam do przesłuchania ich najnowszego singla: "La Cafea", a jeśli Wam się spodoba, możecie również odwiedzić ich konto na MySpace lub YouTube, zachęcam też do śledzenia poczynań tej dwójki na Twitterze ;)




4 komentarze:

  1. LadyBlackHeart22 lipca 2011 22:43

    Brzmia nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie to nie podoba...nie wiem..jakoś do mnie to nie trafia..może jak posłucham ich innych piosenek to mi sie spodobaja ;)

    OdpowiedzUsuń