11 marca 2010

Mały update.

Cała ekipa RoMuzyki chciałaby gorąco przeprosić naszych czytelników za brak/małą ilość newsów w ostatnich kliku tygodniach! Najpierw autorki bloga wciągnęła zmora każdego studenta - sesja, teraz natomiast pracujemy nad nowym wyglądem bloga. Na dniach przenosimy się pod nowy adres, a to oznacza nowy look, więcej newsów, tłumaczeń, wywiadów i konkursów oraz mnóstwo niespodzianek Prosimy Was tylko o cierpliwość i wyrozumiałość!

Przy okazji ogłaszamy, że szukamy chętnych do współpracy z blogiem - mile widziane są internetowe radia, kluby oraz strony o podobnej tematyce

Do zobaczenia, (mamy nadzieję) wkrótce w nowej odsłonie!


8 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać efektu :) Jak coś to mogę pomóc, prowadzę romuzycznego bloga www.ar-line.blog.onet.pl
    powodzenia w dalszej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu ja :) Chciałam tylko powiadomić że Keo ma nową piosenke "Give Me Your Love", pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. a dlaczego podkradłaś ekipie romuzy nazwę? mam na myśli ROMUZA? nie dość że wam kopiują pomysły to jeszcze nazwe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Człowiek chce być miły i pomóc, ale widze że z niektórymi się nie da. A dla Karoliny blogi romuzyczne prowadze juz od 3 lat i gdy zaczęłam nie znałam tej strony. Jestem tu poraz ostatni, dowidzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, nie przepychajcie się, proszę. o byle pomysł zawsze można toczyć spory, tylko po co?. Karolina: jeśli to Cię pocieszy, po "renowacji" bloga jego nazwa będzie prawdopodobnie zastrzeżona.
    Arline: nie wiem, czemu komentarz anonimowej czytelniczki ma wpływać na to czy będziesz czytać naszego bloga czy nie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie ;]
    ArLine: A ja nie rozumiem czemu używasz w stosunku do nas takich słów, skoro żadna z nas, (autorek) nie powiedziała Ci nic głupiego , bądź obraźliwego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszy mnie nowa odsłona bloga ;)

    OdpowiedzUsuń