28 grudnia 2009

Akcent feat. Lora - That's my name (2010)


W związku z duża popularnością hitu "That's my name" w krajach śródziemnomorskich, chłopaki z zespołu Akcent zaprezentowali na swoim kanale YouTube nową wersję piosenki, z damskim wokalem, którą planują podbić również zachód Europy (m.in. Francję, Holandię, Hiszpanię i Belgię). W "That's my name 2010" usłyszycie głos Lory, byłej wokalistki rumuńskiego girlsbandu Wassabi.

Jak brzmi nowe "That's..." w porównaniu z poprzednią wersją?



10 komentarzy:

  1. Wole orginal. Tu dzwiek dziwnie "miesza sie" z glosem Lory. Nie pasuje mi to polaczenie...ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie nie jest żle wole nowa wersję bo stara jest juz troche oklepana ale obydwie sa zajebyyyyste=)

    OdpowiedzUsuń
  3. fatalna masakra ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcenciaki zawsze będą dla mnie zayyebisci.. Bez wzgledu na to co robia :D




    Morandi 4eva <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Yhym ile oni maja zamiar robic tych wersji? Kaszana. Już lpiej jak ja bym zaspiewala. Hahah. Oólnei wole wersje bez niej

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginał jednak najlepszy xD

    OdpowiedzUsuń
  7. LadyBlackHeart22 lipca 2011 18:41

    Głos tej pani psuje mi całość ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę That's My Name w oryginalnej wersji. Ta też da sie przeżyć, ale głos Lory dla mnie osobiściec jest drażniący xd

    OdpowiedzUsuń