27 grudnia 2008

premiera: Giulia - Karolina


Giulię mieliście okazję poznać latem, kiedy na Sopot Hit Festiwal zaśpiewała "Rain" w duecie z Mariusem. Potem zawojowała serca słuchaczy radia Eska swoim solowym kawałkiem "Te-am Ales".
Już dzisiaj po 17 w Goracej 20 Radia Eska premierę będzie miała kolejna piosenka z jej solowego albumu Primul Pas - "Karolina". Autorem muzyki jest Gabriel Huiban (towarzyszący Giulii w teledysku do "Te-am ales"), słowa napisał Marius Nedelcu.

A co wy sądzicie? Szykuje się kolejny hit?




7 komentarzy:

  1. Ja wiedziałam że ten Mario w jakiś sposób o mnie pamięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze co pomyslalam, gdy uslyszalam, ze tekst jest Mariusa to "ktora z polskich fanek o tym imieniu, zawrocila mu w glowie?"
    gratuluje karolka;)
    Ma ktos tekst, bo nie moge znalesc? czy jestem skazana na wlasnoreczne spisanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. przykro mi Kasiu, ale chyba nigdzie nie ma :( ale skoro tekst Mariusowy, to chyba wiadomo kogo można poprosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oto tłumaczenie ktore sam napisalem moze troche nie dokładnie mam 2 z angielskiego:)
    kiedy wszyscy otworzą drzwi
    wezme plecak i wezme wszystkich
    widze swiatło i słysze głos
    zamykam drzwi i biegnę w deszczu nie patrze na czas poza czasem ignoruje zimno i wszystko ide stac sie bogata dziewczyna
    karolina powiedz mi czego chcesz
    ja nie wiem
    dlaczego zawsze chcesz iscd karolina
    karolina gdzie biegniesz
    ty nie wiesz?
    poznajesz twoje zdjecie jest na każdej ścianie
    udam sie do małego pokoju zgasze swiatło i zamkne drzwi zmienie włosy:) zmienie ubrania, buty,założe okulary.
    Zmienie wygląd i zaczne nowe życie
    jestem gotowy udać się w droge
    nie moge o tobie zapomniec
    wciąż kieruje sie do mexyku
    chłopcze ty wiesz dzwoniłam do ciebie mowiles kocham cie
    spotkałeś miłość która nigdy nie była szczesliwa przepraszam za bledy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, ale dzień wcześniej tłumaczenie ukazało się na naszym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. LadyBlackHeart21 lipca 2011 22:54

    O proszę, kawałek o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe...lubię ten kawałek i tekst tego kawałka :)

    OdpowiedzUsuń